مدیریت رسانه عبارت است از فرایند به کارگیری بهینه کلیه امکانات مادی، انسانی، تکنولوژیکی و غیره در جهت تولید، بازتولید و توزیع پیام‌های هدفمند در چارچوب نظام ارزشی پذیرقته شده که با هدف غایی اثرگذاری مطلوب بر مخاطبان صورت می‌گیرد. 

 

?? طاهر روشندل اربطانی، مفهوم شناسی مدیریت رسانه، 1385


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سربازان سایبری BTS Justin بازار چه اينترنتي *.:.*.روزهایم برفی است.*.:.* تعمیر آبسردکن در تهران ایکیا Tremain